wtorek, 25 marca 2014

ĆWICZENIA NA MIĘŚNIE BRZUCHA

Witam Was :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka treningów na mięśnie brzucha. 

Wystarczy, że wybierzecie 2 lub 3 filmiki i dodacie je do swojego planu treningowego. Możecie także na początku rozgrzać się porządnie, zrobić 15-20 minutowe cardio, a następnie wykonać kilka z podanych zestawów ( to już zależy od Waszych możliwości ) - jako jeden trening. 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonujcie co drug dzień. Te mięśnie jak każde inne potrzebują regeneracji. Codzienne katowanie naszego brzuszka może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego. 

Pamiętajcie o rozgrzewce i o rozciąganiu po treningu. 

A oto lista filmików, które znajdziecie na YT :



MIŁEGO TRENINGU :)

P.S.  Następny post poświęcony będzie ćwiczeniom na jędrne, piękne pośladki - zapraszam niebawem :)















6 komentarzy:

  1. Hej, śledzę Twojego bloga...jesli chodzi o mm brzucha, który z zestawów jest najbardziej efektywny, który najbardziej polecasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze wg mnie ma treningi Natalia Gacka zarowno dla poczatkujacych jak i zaawansowanych. Ja jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  2. Hej, dzisiaj dałam rade rano poćwiczyć, jestem szczęśliwa ze synek w miarę się zajął sobą, raz tylko mnie odciągnął jak zrobił kupe:) zrobiłam tylko skalpel ewy, jutro może uda mi się kilera, a w sobotę pobiegać/ewelina j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :-) Ciesze sie ze wracasz do cwiczen, bede trzymac kciuki :) Pozdrawiam Was :)

      Usuń
  3. Dziekuje za odpowiedz. Mam nadzieje ze uda mi sie cos zrobic. Karmie.piersia i mam apetyt za 2( nie wiem.jak zapanowac nad tym)Zamiast tracic kg one leca do gory. Na dłuższy trening nie man co liczyc, mały malo sypia w dzien.robie troche cw z doskoku, choc przyznam ze nie zawsze mam sile. Nie wiem od czego zaczac aby bylo efektywnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz przeszlam przez treningi Ewki, mel b aktualnie robie 30 day shred Jillian Michaels i szczerze polecam cw nie trwaja dlugo bo ok 25 min a widze po sobie ze efekty sa :) A co to apetytu i jedzenia to najwazniejsze zebys jadla zdrowo, karmisz maluszka wiec nie mozesz pozwolic sobie na restrykcyjne diety.Jedz zdrowo, regularnie i z umiarem. Cwicz, duzo sie ruszaj a efekty przyjda same. Powodzenia, trzymam kciuki :)

      Usuń