czwartek, 24 lipca 2014

ZDROWY DESEREK - PUDDING GRYCZANY

Witam Was :)

Niedawno przeglądając blogi o temetyce fit natknęłam sie na jednym z nich - ilovehowitfeels na ciekawy przepis na pudding gryczany i postanowiłam go wypróbować, wyszedł przepyszny, pomimo lekko wyczuwalnego smaku kaszy gryczanej, który mi osobiście nie przeszkadza. 
A oto przepis :

SKŁADNIKI :
  • szklanka kaszy gryczanej
  • szklanka wody
  • szklanka mleka 
  • dojrzały banan
  • łyżeczka miodu
  • łyżka kakao
  • 30 gram odżywki białkowej ( można pominąć, w oryginalnym przepisie jej nie ma )
WYKONANIE:

W garnku zagotowujemy mleko z wodą, następnie dodajemy kaszę gryczaną i gotujemy do momentu aż kasza wchłonie cały płyn. Odstawiamy do wystygnięcia po czym wszystkie składniki naszego puddingu umieszczamy w blenderze i miksujemy razem na gładką masę. Podajemy z ulubionymi owocami.


 SMACZNEGO
 
P.S. Następnym razem zamiast kaszy gryczanej użyje jaglanej, sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie.

MIŁEGO DNIA :)

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że pudding smakował :)
    Jeśli chodzi o kaszę jaglaną, tutaj powinnaś dać inne proporcje płynów - na 1 szklankę kaszy powinno przypadać łącznie 2,5 szklanki wody (1,5 szklanki) i mleka (1 szklanka). Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu zawiesiłaś bloga? brakuje mi twoich porad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń