poniedziałek, 3 marca 2014

JILLIAN MICHAELS - 30 DAY SHRED

Witam Was :)

Miałam dzisiaj w planach zacząć swoją 30 dniową przygodę z Jillian Michaels i jej programem 30 day shred, ( w tej kwestii konsultowałam się nawet z Natusią z http://www.yourbodyblog.pl/ , która rozwiała wszelkie moje wątpliwości )lecz na weekend przyplątało się do mnie jakieś choróbsko i pokrzyżowało mi plany :( Na szczęście już po mały dochodzę do siebie i zbieram siły :) Jeszcze jutro przymusowy odpoczynek i od środy zaczynam.

Postanowiłam też utworzyć na FB wydarzenie 30 dni z Jillian. Mam nadzieje, że przyłączycie się do mnie i będziemy razem ćwiczyć i motywować się wzajemnie. Link do wydarzenia na FB https://www.facebook.com/events/752484904770285/?context=createref_dashboard_filter=upcoming



A teraz  przybliżę Wam program:

  • program składa się z 3 leveli 
  • na każdy level przypada 10 dni
  • ćwiczenia trwają ok. 30 min ( więc na pewno każdy wygospodaruje tyle czasu w ciągu dnia )
  • do ćwiczeń potrzebne są hantle ( można je także zastąpić butelkami i wodą )
  • przyda nam się mata do ćwiczeń ( albo koc czy ręcznik )

Tutaj znajdziecie poszczególne levele :


 ( Jeżeli chodzi o level 3 to na razie nie mogłam znaleźć osobnego filmiku, więc wrzucam ten w którym są połączone 3 levele, ale myślę że zanim przejdziemy do 3 to na pewno znajdę osobny filmik )

Żeby łatwiej było odznaczać wykonane treningi wklejam tabelkę do wydrukowania:

  Od środy 05 marca ruszamy !!!! Gotowe ???



3 komentarze:

  1. marzę o takiej figurze, ale dużo mi zostało do jej osiągnięcia, przy 100 kilogramach ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za osiągnięcie Twojego celu :)

      Usuń
  2. Subskrybuje :) I dołączam do wyzwania :) dopiero teraz ale ważne że biorę się za siebie. A u Was jak efekty ?

    OdpowiedzUsuń