poniedziałek, 10 marca 2014

PLAN TRENINGOWY I MAŁY ? EKSPERYMENT

MÓJ PLAN TRENINGOWY 10.03-16.03


PONIEDZIAŁEK

+
+
75 przysiadów

WTOREK

+
ćw na klatkę, biceps, triceps
+
80 przysiadów

ŚRODA

+


CZWARTEK

+
ćw na klatke, biceps, triceps
+
100 przysiadów

PIĄTEK
 
+
+
105 przysiadów
+
brzuch z Natalia Gacka

SOBOTA

+
110 przysiadów
+
ćw na klatkę, biceps, triceps
+
brzuch z Natalią Gacka




MAŁY ? EKSPERYMENT

Ostatnio zauważyłam, że mojemu brzuszkowi  nie służy chyba gluten i nabiał ( tego ostatniego to w tamtym tyg. było naprawdę sporo ). Postanowiłam wprowadzić pewne zmiany do moje menu i obserwować co się będzie działo. Także w tym tygodniu odrzucam całkowicie produkty z glutenem i  ograniczam nabiał.  Sama jestem ciekawa, czy to będzie dobre dla mojego brzuszka, ale mam nadzieje, że tak. Jeżeli macie jakieś rady, sugestie dot. diety bezglutenowej to chętnie skorzystam.

MIŁEGO DNIA :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz