poniedziałek, 5 maja 2014

KWIECIEŃ - FOTORELACJA

Witam Was :)

Choroba powoli ustępuje, strasznie jestem zła, bo nie mogę intensywnie trenować, po prostu brak mi sił, a ja tak nie lubię bezczynności. Ostatnio tak sobie myślę, że inni mają możliwość treningów, ale szukają tysiąca wymówek, żeby nie ćwiczyć, a ja jak na ironie kocham aktywność fizyczną, ale przez ogólne osłabienie organizmu i straszny kaszel nie daje rady ćwiczyć. Ale muszę być silna i nie poddawać się, na pewno jak tylko poczuję się lepiej to zacznę od delikatnych treningów, potem stopniowo wrócę na siłownie - już nie mogę się doczekać :)

A tymczasem dzisiaj zapraszam Was na foto przegląd z ostatniego miesiąca:


Uwielbiam krewetki - mogłabym jej jeść kilogramami


Poszłam do Netto na małe zakupy i wyhaczyłam WHEYA - smak czekoladowy, super smakował w placuszkach


No i promocja była - więc jak tu sie nie skusić



W tym roku na Święta poniosła mnie i Agatkę kulinarna fantazja - nasze babeczki


I Mazurek z masą krówkową i z białej czekolady



w Biedronce ostatnio pokazał się herbatka z pokrzywy z trawą cytrynową - ma świetny orzeźwiający smak



a w Lidlu kupiłam zieloną herbatkę aromatyzowaną wanilią



prezent od przyjaciółki z Anglii - obie herbatki bardzo mi posmakowały



kupując odżywkę białkową dostałam szejker :)



kolejne zdobycze z Lidla - buty i rękawiczki



te rękawiczki tak mi się spodobały, że musiałam je mieć :)


moje maluszki wracają ze święcenia jajeczek - Michałek zanim doszedł do domu to zjadł wszystkie czekoladowe jajeczka :) ( na szczęście nie było ich dużo )



rośnie mała artystka - rysunek od Agatki dla mamusi


Michałek uwielbia budować z klocków - jego mina bezcenna - skupienie musi być


taką duuużą wieże zbudował - zdolny chłopczyk z niego


Po powrocie od kosmetyczki i fryzjera - jeszcze tylko sukienka i na wesele można iść


MIŁEGO DNIA :)


6 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna z Ciebie kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz urocze dzieciaczki :)
    wyglądałaś ślicznie,szkoda,że nie pokazałaś się w kreacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Też żałuje że nie zrobiłam zdjęcia w całej okazałości :(

      Usuń