czwartek, 1 maja 2014

PRODUKTY KTÓRE ZAWSZE MAM W SWOJEJ KUCHNI

Witam Was :)

Komponując swoje posiłki zawsze kieruje się zasadą PROSTO - SZYBKO - SMACZNIE. Zdrowe odżywianie nie polega na układaniu wymyślnych jadłospisów. Kombinowanie przy układaniu menu może zniechęcić nie jednego do gotowania i porzucenia diety.

W mojej kuchni zawsze muszą znajdować się określone produkty - jest to pewnego rodzaju baza, na podstawie której przygotowuje swój jadłospis. Staram się regularnie uzupełniać moje zapasy, aby móc zawsze mieć wszystko to co lubię pod ręką. Pomyślicie pewnie, że to bardzo monotonne przygotowywać posiłki cały czas z tych samych produktów - wcale nie, za każdym razem dodaje inne przyprawy, dodatki  i dzięki temu zyskuje nowe smaki. Ale jestem osobom mało wymagającą i jedzenie w kółko tego samego naprawdę mi nie przeszkadza :)

MOJE ULUBIONE PRODUKTY:
JAJKA  


matko ile ja jajek zużywam, aż strach się przyznać. Ale bez nich to żyć się nie da. Dodaje je do placuszków, robię omlety, frittatę, jajecznice. Dobrze, że mam zaufaną Panią, u której regularnie zaopatruje się w jajeczka prosto od kurki.

PIERŚ Z KURCZAKA LUB INDYKA 



 chude mięsko, zawierające dużo białka, można z niego zrobić wiele pysznych dań, np. bardzo lubię grillowaną pierś na ostro lub w formie szaszłyków
 
RYBY 


 staram się jeść także dużo świeżych ryb, np. łososia czy pstrąga - piekę je z ziołami w piekarniku. Ale też zawsze mam puszkę tuńczyka czy łososia w sosie własnym - dodaje je do omletów czy sałatek. Ryby mają dużo białka i są bogate w zdrowe tłuszcze
 
WARZYWA 


 uwielbiam je czy to w postaci świeżej czy mrożonej. Dodaje je niemal do każdego posiłku. Moje ulubione to: papryka, cukinia, bakłażan, marchew, pomidorki koktajlowe i szpinak
 
BANANY 


 są bardzo sycące, jem je do śniadania lub po treningu dodając do koktajlu lub placuszków, zawierają łatwo przyswajalne węglowodany i dają energie na długi czas.
 
KASZA JAGLANA 


 zakochałam się w niej, jest bardzo zdrowa i można ja przyrządzić zarówno w formie słodkiej jak i wytrawnej.  Jadam ja na śniadanie lub dodaje do duszonych warzyw i mięska na obiad. 

Ciekawa jestem jakie są wasze ulubione produkty, które macie zawsze pod ręka.

MIŁEGO DNIA  :)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz