poniedziałek, 19 maja 2014

20 FAKTÓW O MNIE

Witam Was :)

Dzisiaj chciałbym się z Wami podzielić paroma informacjami o sobie. Stworzyłam taką mini listę 20 faktów o Nacie.


  1. Od 5 lat i 8 miesięcy jestem szczęśliwą mężatką i mamą dwójki dzieci
  2. Mam dwa psy: Suczkę kundelka - Bobisie i Psa Westa - Basko
  3. Jestem magistrem Administracji Publicznej - a obecnie mam etat Perfekcyjnej Pani Domu :P
  4. Po ślubie zrobiłam sobie tatuaż na plecach - feniksa - symbol odrodzenia, nowego życia. Planuje zrobić kolejne tatuaże.
  5. Kiedyś miałam długie ciemne włosy, obecnie mam krótsze i przechodzę stopniowo na blond ( jakoś tak lepiej w jasnych się czuje )
  6. Boje się horrorów, thrillerów i innych takich, większość strasznych scen w filmach oglądam przez palce jak małe dziecko :)
  7. Lubię grzebać w ogródku, sadzić, plewić, upiększać mój ogród
  8. Mam bzika na punkcie porządku - uwielbiam sprzątać, nie usiądę z kubkiem herbaty póki wszystko nie będzie dookoła tak jak ma być :)
  9. Nie potrafię odpoczywać, leżeć na kanapie zawsze muszę mieć coś do zrobienia
  10. Nie lubię bezczynności, lenistwa
  11. Jestem osobą uporządkowaną, lubiącą mieć wszystko zaplanowane
  12. Z tego powodu nie przepadam za weekendami, świętami, wszelkiego rodzaju wolnym dniami - dezorganizują mnie kompletnie
  13. Zakochałam się w aktywności fizycznej, nie umiem już bez niej żyć
  14. Byłam kompletną sierotą z w-f, całe gimnazjum  i liceum miałam zwolnienie z w-f, nie lubiłam ćwiczyć - czego do tej pory nie mogę zrozumieć
  15. A teraz staram się zarazić sportem moje dzieci
  16. Mój prawie dwuletni synek codziennie ćwiczy ze mną, uwielbia to: ma swoje buty, ala hantelke, mate i stara się mnie naśladować - jestem z niego taka dumna
  17.  Uwielbiam kobiece umięśnione sylwetki - moja mała obsesja
  18. Jeśli chodzi o jedzenie to nie jestem zbyt wymagająca mogłabym jeść codziennie to samo 
  19. Kocham kawę - piję dosyć mocną z odrobiną mleka 
  20. Lubię wcześnie wstawać - 6 godz to u mnie normalka, uwielbiam popijać kawę w półmroku kuchni i delektować się ciszą, kiedy maluchy i tatuś jeszcze smacznie sobie śpią
I to tyle :) Ciekawa jestem czy podoba Wam się także taka tematyka na blogu. Dajcie koniecznie znać :) Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach.

MIŁEGO DNIA :)

2 komentarze:

  1. A może 50 faktów o Nacie :)
    Uwielbiam czytać twojego bloga,dzięki Tobie wziełam się w końcu za siebie:) i zaczęłam ćwiczyć:) Czekam na kolejne ciekawe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło :)
      Na pewno będzie jeszcze post z cyklu " fakty o Nacie" :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń