wtorek, 29 kwietnia 2014

PROTEINOWE PLACUSZKI - MOJE ULUBIONE

 Witam Was :)

Trochę zaniedbałam ostatnio bloga, za co Was ogromnie przepraszam, ale najpierw były Święta, potem dopadło mnie okropne przeziębienie w ostatni weekend byliśmy na weselu, więc przygotowania do niego też troszkę mnie pochłonęły, i jeszcze po drodze dzieciaczki też się poprzeziębiały także ciężko z czasem u mnie było ostatnio. Teraz czeka mnie jeszcze parę wyjazdów i w maju już będzie troszkę luźniej więc będę nadrabiać zaległości na blogu :)

A tymczasem dzisiaj przedstawiam Wam przepis na moje ulubione placuszki 



SKŁADNIKI:
  • jajko
  • białko
  • banan
  • 30 g odżywki białkowej ( można zastąpić mąka np. kukurydzianą )

WYKONANIE:

Białko ubijamy na sztywna pianę. Pozostałe składniki blendujemy i powstałą masę łączymy delikatnie z  białkiem. Na patelni smażymy małe placuszki przewracając gdy na powierzchni zaczną pojawiać sie pęcherzyki. 

SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz