piątek, 4 kwietnia 2014

RECENZJA PROGRAMU 30 DAY SHRED

Witam Was :)

Właśnie minął miesiąc wyzwania z programem Jillian Michaels 30 Day Shred. Nie sądziłam, że nastąpi to tak szybko. Dzisiaj chciałbym Wam zrelacjonować moją przygodę z Jill.



Na początek kilka słów o programie. Program ten składa sie z 3 Leveli i trwa 30 dni. Na każdy level ( poziom ) przypada 10 dni. Teoretycznie nie powinno sie robić przerw w trakcie trwania programu, ale czasem siła wyższa decyduje inaczej. ( U mnie zdarzyło sie to 2 razy - po prostu organizm mój domagał się odpoczynku ) 
Każdy poziom zaczyna się od króciutkiej rozgrzewki (radze dodać jeszcze kilka cwiczeń na rozgrzewkę, wtedy organizm lepiej przygotuje sie do dalszego wysiłku ), po czym następują 3 cykle, każdy z nich składają się z 3 minut ćwiczeń zwiększających naszą siłę, 2 min treningu kardio oraz 1 min ćwiczeń na mięśnie brzucha. Po 3 cyklach następuje krótkie rozciąganie ( polecam porozciągać sie troszkę dłużej - TUTAJ  znajdziecie wskazówki dot. ćwiczeń rozciągających). Do treningu potrzebujemy hantli i maty.
Jillian ćwiczy z dwiema dziewczynami: Natalia i Anitą. Pierwsza z nich pokazuje poziom zaawansowany, zaś druga dla początkujących. Sama Jillian objaśnia poszczególne ćwiczenia na danym poziomie, pokazuje odpowiednia technikę, a także fajnie motywuje :) Każdy poziom charakteryzują nieco inne ćwiczenia, czasem podobne do siebie chociaż wymyślone tak by sprawiały nieco więcej trudności wraz z polepszaniem się naszej kondycji fizycznej.

W moim odczuciu program bardzo fajny. Ćwiczyłam go z przyjemnością.
Wydrukowałam sobie tabelkę i odhaczałam kolejne wykonane treningi, co mnie jeszcze bardziej motywowało. Poszczególne Levele nie sprawiały mi większych trudności, myślę, że osoby początkujące także dadzą sobie radę, a zaawansowani mogą potraktować go ja "rozgrzewkę" do dalszej części swojego treningu. Ja po Shredzie robiłam jeszcze dodatkowo albo ćwiczenia na brzuch, alb na pupę w zależności od planu treningowego.

Jeżeli chodzi o moje efekty, to przyznam szczerze ze ani sie nie zmierzyłam ani nie zważyłam przed i po programie. Nie jest to dla mnie tak istotne. Ja obecnie nie ćwiczę dla samych efektów w postaci utraconych cm czy kg, robię to bardziej dla poprawy wyglądu mojej sylwetki, siły, wytrzymałości i dla samej przyjemności ćwiczenia :) Jestem zadowolona ze swojego wyglądu po tym miesięcznym wyzwaniu. Ciało ujędrniło się i wysmukliło. Poprawiła się moja wytrzymałość. Mięśnie na brzuchu sie wyostrzyły, pupa lekko podniosła i zaokrągliły ( chociaż to po części pewnie zasługa dokładanych treningowy na brzuch i pośladki ), urosły mi uda ( ale podoba mi się to ) no i w końcu moje ręce zaczynają nabierać kształtów, stały sie silniejsze, co mnie bardzo cieszy.




Szczerze polecam ten program wszystkim dziewczyna. To tylko 30 min dziennie, a naprawdę poczujecie się lepiej w swoim ciele. Spróbujecie już dziś - uwierzcie naprawdę warto :) A TUTAJ znajdziecie filmiki z poszczególnymi levelami i tabelkę do wydrukowania. 

MIŁEGO DNIA :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz