czwartek, 3 kwietnia 2014

MARZEC - FOTORELACJA

Witam Was :)

Zapraszam Was dzisiaj na foto przegląd z ostatniego miesiąca :)

JEDZONKO :

 
Śniadanko - placuszki z mąki ryżowej



II Śniadanko - jogurt naturalny, pomarańcza, jogurt n. zmieszany z kawą i musli na wierzchu



Potreningowy koktajl pełen energii - pomarańcza, odżywka białkowo i imbir


 
A do kawki babeczka  z tego przepisu



Kolejne babeczki, tym razem z mąki ryżowej i jabłuszka - pychota :)


Obiadek - kuleczki z kaszy jaglanej, pierś w kokosie i sałatka ze szpinaku
 
 
 
A tutaj na obiadek była tarta na pełnoziarnistym spodzie z masą twarogową i warzywami 
 


Kolacyjka - frittata z cukinią
 

Przekąski pełne witamin dla moich dzieciaczków :)
 
 
PREZENTY NA DZIEŃ KOBIET:
 
 
Ławeczka treningowa - oczywiście Michaś urządził sobie na niej zjeżdżalnie :)


Kalendarz - prezent od znajomego - ciesze się, że istnieją mężczyźni, którzy zamiast czekoladek dają praktyczne prezenty :)


WYCIECZKOWO:
 
Cudowna podwójna tęcza - Agatka była zachwycona tym widokiem :)

Moja Gwiazdka :*

Żabka spotkana na niedzielnym spacerku 

 
I NA KONIEC - JA - DOKŁADNIEJ MÓJ BRZUSZEK :
 
Brzuszek z rana :)

Lubie to moje wcięcie z lewej strony :)

Po treningu :)


 







2 komentarze:

  1. czy dla osoby początkującej taka ławeczka do brzuszków bedzie strzałem w dzíesiątkę?planuję zakup ale do końca nie jestem zdecydowana:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto kupić taką ławeczkę, fajnie pracują mięśnie brzucha, tylko trzeba popracować nad techniką,należy robić brzuszki dokładnie, pomału, nie zrywać się i nie ciągnąć głową a mięśniami brzucha, wtedy będą efekty i nie będzie bolał kark. Ja poza tym używam jej kiedy ćwicze siłowo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń