sobota, 16 listopada 2013

KOSMETYCZNY WEEKEND

Kobieta zmienną jest, lubi otaczać się nowymi, ładnymi rzeczami, być na bieżąco z nowościami czy to modowymi, czy kosmetycznymi :)) Ja niestety nie za bardzo znam się na modzie :)), dlatego też chciałabym jakąś część mojego bloga poświecić kosmetykom. Lubie testować nowinki kosmetyczne. Bardzo bym chciała na łamach mojego bloga podzielić się z Wami moimi opiniami na temat różnych kosmetyków, czy to do pielęgnacji twarzy, ciała, czy też włosów.  Co weekend na blogu będzie się pojawiać recenzja jakiegoś kosmetyku. Mam nadzieje, że spodoba Wam się też taka tematyka i stanie się ona pomocna przy dokonywaniu przez Was kosmetycznych wyborów.

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat SERUM INTENSYWNIE REGENERUJĄCEGO DAX PERFECTA

Jako mama dwójki dzieci bardzo często się nie wysypiam :(( Moja cera w tej kwestii pozostawia też wiele do życzenia. Po prostu jest zmęczona :(( Dlatego też bardzo często sięgam po Serum Intensywnie Regenerujące Cera Zmęczona firmy DAX Perfecta. Jakiś czas temu szukając maseczki do cery zmęczonej trafiłam na to właśnie serum i odtąd stało się ono moim numerem jeden :)) 



Serum to jest przeznaczone dla osób po 30 roku życia, do cery szarej, matowej i zmęczonej ( moja niestety taka bywa ). Dzięki skoncentrowanej witaminie C, serum usuwa oznaki zmęczenia, stresu. Kosmetyk ten zawiera także Bio-Fosfor, który dotlenia skórę i Baobab Lift, który delikatnie wygładza pierwsze zmarszczki :) Olej karotkowy ożywia cera i zapewnia jej zdrowy, słoneczny koloryt. 

Serum intensywnie regenerujące stosujemy 2-3 razy w tygodniu na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Możemy je stosować zarówno na dzień jak i na noc zamiast kremu lub w przypadku cery  suchej nakładamy je pod krem. 

Producent zapewnia nas, że po zastosowaniu serum nasza skóra stanie się gładsza i zyska wypoczęty, promienny wygląd oraz zdrowy koloryt.  W moich odczuciach serum naprawdę działa tak jak nas zapewnia producent. Kosmetyk fajnie się nakłada ma lekką konsystencję i przyjemny delikatnie cytrynowy zapach. Ładnie się wchłania, jest wydajny ( starcza mi na parę aplikacji, ponieważ dzięki swojej konsystencji nakładamy go w małej ilości). Po zastosowaniu tegoż serum moja skóra wygląda na zdrowszą, bardziej wypoczętą :)) Kosmetyk ten jest naprawdę godny polecenia.

Jestem ciekawa, czy spodobała Wam się moja recenzja i czy chciałybyście aby ten temat regularnie pojawiał się na blogu.

Miłego weekendu :))


2 komentarze: