środa, 5 lutego 2014

NUTELKA - CZYLI SŁODKIE MAŁE CO NIE CO

Witam Was :)

Długo zastanawiałam się jak zastąpić dzieciakom tradycyjny krem czekoladowy, w którym jest sam cukier i inne cuda. Moje maluchy lubią banany i kakao wiec czemu tego nie połączyć i nie stworzyć coś słodkiego i zarazem zdrowego do kanapek :)
Przyznam się szczerze, że mi czasem też zdarza się zjeść na śniadanie kromkę moje ulubionego chlebka z orzechami z taką właśnie " Nutelką " :) Można ją też dodawać do jogurtu naturalnego, owsianki czy różnych deserów.
Kremik ten możemy przechowywać parę dni w lodówce w szczelnie zamkniętym słoiczku. 



A oto przepis ( proporcje zależą od tego ile chcemy uzyskać takiej " Nutelki " ):
  • 3 duże bardzo dojrzałe banany
  • 3-4 łyżki kakao naturalnego ( ilość możemy zmieniać w zależności od tego czy chcemy bardziej czy mniej czekoladowy krem )
  • ewentualnie miód - jeżeli ktoś lubi bardzo słodkie kremy ( ja pominęłam, ponieważ dojrzałe banany są już wystarczająco słodkie )
Wszystko razem miksujemy na gładką masę, przekładamy do szczelnie zamykanego słoiczka i przechowujemy w lodówce.

SMACZNEGO :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz