niedziela, 2 lutego 2014

STYCZEŃ - FOTORELACJA

Witam Was :)
A tak upłynął mi styczeń - czyli krótkie foto podsumowanie miesiąca :)




Ciasteczka, które upiekłyśmy z Agatką na przyjazd mojej siostry Ani :)



Mój chlebek z podejścia nr 2 - ta wersja odpowiada mi najlepiej - a dla chętnych przepis tutaj



Frytki marchewkowe ostatnio mam bzika na ich punkcie :P



Mój obiadek :)





Batoniki fitness domowej roboty - nawet mężusiowi smakowały :)


Domowa Nutelka w wersji light :)


Michaś uwielbia banany :)


Śmieszne kanapeczki - zdrowo i kolorowo :)



Uzupełniam braki w kosmetyczce


 
A na koniec - ja po treningu :P

MIŁEJ NIEDZIELI :)

 
P.S. Dajcie znać czy takie foto relacje z minionego miesiąca Wam się podobają :)


2 komentarze:

  1. Podobają mi się takie foto relacje z całego miesiąca. Czekam na więcej z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na początku każdego miesiąca będą ukazywać się fotorelacje z poprzedniego miesiąca :) Pozdrawiam :)

      Usuń