poniedziałek, 30 grudnia 2013

ŚWIĘTA, ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH

Witam Was serdecznie po świątecznej przerwie. 

Święta mięły mi dosyć szybko, było rodzinne śpiewanie kolęd, długie wieczorne rozmowy z moim mężusiem :) Dużo czasu spędzonego z bliskimi, zabawy z dziećmi na podłodze, rysowanie, układanie z klocków :)) Takie chwile pozostają niezapomniane i dodają mi sił :)

Zrobiłam poświąteczny  bilans i jestem z siebie zadowolona :) Nie objadałam się, na Święta przygotowałam zdrowsze wersje świątecznych potraw tj. dorsza na parze z duszonymi warzywami ala ryba po grecku, pieczeń z mięska z indyka, sałatkę z ciemnego ryżu, wiec centymetrów w pasie nie przybyło :P Nawet udało mi się parę razy poćwiczyć :) Także po Świętach czuje się zaskakująco lekko :)

Dzisiaj wracam już do swojego tygodniowego planu :) Ćwiczenia, sprzątanie, obiadek, spacerki z dzieciakami :) 

W najbliższym czasie zamierzam sporządzić listę swoich noworocznych postanowień i podzielić się nią z Wami :) 

Teraz już zmykam do swoich domowych obowiązków, ale obiecuje, że po Nowym Roku na blogu będą pojawiać się regularnie ciekawe posty, mam już w zanadrzu parę pomysłów :) 

Jeszcze chciałabym na chwilę wrócić do świątecznej atmosfery jaka panowała w moim domu :)





A jak Wam minął ten świąteczny czas ?

POZDRAWIAM I MIŁEGO DNIA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz